Populära inlägg

söndag 27 januari 2013

Passar verkligen de här ihop? Japp!



Precis som när man står i klädaffären och funderar på om vissa färger passar ihop, så kan man stå i en butik som säljer textilier/lampor/möbler/whatever och tänka samma sak. Samtidigt ser man dessa "hippa och tuffa" människor med supercoola kläder, som verkligen "sticker ut" och man (läs jag..) undrar i sitt stilla sinne varför inte typ Trinny & Susanna kan stoppa mig på stan?! Jag vill oxå sticka ut. Jag vill oxå lära mig vilka färger, texturer och hur korta kavajer jag kan ha! Oj.. Där tappade jag visst tråden - inredning var det ja!! Och färger. Nu på senvintern skriker både jag och mitt beige-iga hem efter färger. Och ibland vill man ju vara lite wild & crazy och sticka ut.. även hemma. Kan man göra det? Verkligen? JA!

Kolla vad snyggt :o)

Den här kombinationen skulle jag nog aldrig kommit på själv - men snacka om lyckopiller! Och vilken snackis när man får hem gäster :o)

Ja, typ samma kombination med turkost och orange, men här med grå-lila accentfärg.


Uj uj uj, va läckert!

Som en godis-skål :o)

Visst kan man ha rosa och rött tillsammans!?! Coolt rum..

Det var det för nu.. Må gott!

Bilder: www.pinterest.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar