Populära inlägg

lördag 9 februari 2013

Letar du konst utifrån DINA önskemål?


Jag triggas av utmaningar.. Ofta är de är jätteläskiga, men eftersom jag lever efter mottot "mod är att göra det du inte vågar" - och jag vill så himla gärna vara modig, så kastar jag mig in i den ena utmaningen efter den andra. Senaste halvåret så har dessa mest handlat om konst och inredning (dvs. mitt lilla företag QBV Design). Och jag måste tyvärr medge att det här med företagande är knivigt, men jag kämpar på.. Försöker utveckla "is i magen" ;o).

Vad jag däremot älskar är att måla, skapa och ägna mig åt kreativt problem-lösande! Och de senaste månaderna har det kommit in en hel del beställningar på unika och personliga tavlor. Målade i färg och stil som matchar ägaren och dennes hem/arbetsplats. Det är verkligen en utmaning och jag har fjärilar i magen varje gång jag lämnar ifrån mig ett sådant verk - men jäsiken va kul och peppande det är när kunden är nöjd! :o) Ibland händer det självklart att kunden inte är helt nöjd, då försöker jag ändra tills det blir bra för oss båda!

Så.. Här är några av de senaste tavlorna som beställts, målats i mitt vardagsrum, levererats och landat hos nöjda kunder. Om Du vill ge mig en ny utmaning, så kan jag försöka måla en tavla utifrån Dina önskemål - maila mig gärna då på qbv.design@gmail.com!!

// Veronica

"Buddha och fjärilarna"


"Drömläge"

"Harmony"

"Latin"

"Förändring"

Samtliga är målade i akryl och tusch, men jag målar även i akvarell, olja och blyerts.

Må gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar