Populära inlägg

torsdag 1 mars 2012

Skulle ha sovit nu, men...


Ja, jag var ju på väg att gå och knyta mig.. men så upptäckte jag det roliga (och GRATIS!) göra-om-bilder-programmet pixlr och tokfastnade vid datorn. Visst är det väl märkligt? Att man vet att programmet faktiskt finns kvar i morgon, och ändå kan man inte slita sig loss för att få sin "skönhetssömn". Det är samma sak som när man börjar läsa en riktig sid-vändare till bok. Sänglampan lyser till långt in på natten, man kan knappt hålla ögonen öppna.. Men läsa det ska man, trots att boken finns där imorgon oxå. Tihi. Så är det med datorn och mig nu. Och jag ska visa varför ;o)

Bilderna togs för ca en månad sedan, då jag och min mamma & syrra åkte till lilla samhället Grängshammar (Dalarna) för att det är så otroligt fint där. Och det var det! Men bilderna blev ändå inte klockrena, tyckte jag. NU börjar det närma sig klockrent - så här mitt i natten!


Här står bara väggen kvar..

Tänk att resten av allting är borta, men att grinden är kvar!

Till och med istappar kan vara ett stilleben :o)

Bra exempel på min kassa humor: Vattentagskylt vid ett uppenbart vattentag!!

Dom har verkligen en vacker kyrka i lilla Grängshammar

Och sist en till bild på den vackra gamla stenväggen.

Må gott!

Foto: Veronica Forssling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar