Populära inlägg

söndag 4 mars 2012

Mmmm.. TURKOS - smaka på det ordet!

Jag verkligen älskar denna färg. Påminner om hav utomlands, vackra stenar, häftiga himlar och mycket annat som får mig att tycka om världen omkring oss.. Så det kanske inte är jättekonstigt att turkost förknippas både   med mig som Veronica samt med mitt nystartade företag. Den plus svart och vitt har blivit mina "företags-färger" :o) Har hittat lite smått & gott i denna underbara glad-färg. 
Enjoy!



Snygga skålar från Normann Cphgn samt dekorativ flaska från Bagaren & Kocken.


Jag säger bara VILL HA!! Handfat från Marrimech Inredning

Ser du.. Turkost funkar till allt!!

Och sist men inte minst.. Gummistövlar - himla fiffigt nu när snön smälter bort och när den kommande sommarens regn faller. Är övertygad om att vädret blir mindre grått i de här! :o)


Må gott!

Foto: www.johannashem.se, Normann Cphgn, Marrimech Inredning, Bagaren & Kocken.


7 kommentarer:

  1. Är det vingarna du flyger iväg med nu? så fint det blev. Kram Brittmari

    SvaraRadera
  2. tvättfatet är verkligen helt fantastiskt vackert!! :D

    SvaraRadera
  3. Brittmari: Japp, snart så ;o) Tack för peppet! Kramar
    Sussi: JAAA, visst är det helt underbart!! :o)

    SvaraRadera
  4. Ja jisses visst är turkost helt underbart :) Färgen känns krispig, god och fräsch :). Nu har jag lagt till dig som medlem på SIB, varmt välkommen i gänget :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. :o) Eller hur! Det spelar ingen roll vilken årstid vi har, turkost känns alltid fräscht. Va bra & roligt att jag är med på/i SIB nu.. Tackar tackar! :o)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  6. Åååh, vilket fint handfat. Gör en hel del keramik o mycket glacerar jag i turks.. Sååå fint.

    SvaraRadera