Populära inlägg

måndag 19 mars 2012

Jag har så KONSTiga söndagar nu för tiden..


Ja, det råder ingen söndagsångest här inte.. Iallafall inte nu längre!
Jag och en väninna har infört skapar-söndagar hemma hos mig. Så nu är vi två, men snart får vi "tillökning" av en helt ny bekantskap till mig :o). Så med bra musik på stereon (soul och gospel funkar klockrent), hela köksbordet fullt av färgtuber, penslar, lim mm och så inspirerar vi varann med både fniss och allvar.

Det är så Härligt att jag blir avis på mig själv!! :o)
Så här kommer lite av de senaste tavlorna.. Enjoy!

Gårdagens verk.. 

Barn-tavlan till min gud-dotter Cornelia..

"CARius & Baktus-land"

Min livs första kollage-tavla..

Till en god vän till mig - hon är en puma :o) Och född i vädurens tecken (som jag), då det allra mesta går på 0-100 på tre sekunder.. Hahaha

Pepptavla i akryl, spackel och tapet.. Ja, och med fjäril i fjäderskrud :o)

Odjur som betar.. 

Japp, det var det!
Målat av: VeroniCa/ Qreativity By Veronica

Må gott!

1 kommentar:

  1. Odjur som betar är nog min favvo. Men tavlan med penslar är ju helt klart din tavla!!!MoP

    SvaraRadera