Populära inlägg

söndag 22 april 2012

Skulle behöva större lägenhet!! ;o)

Ja, med en två med öppen planlösning så har man ju inte jättemånga väggar.. Så jag börjar fundera på vart jag ska göra av alla de tavlor som kommer ur mig :o) Kreativitets-kranen är helt öppen, och jag vill verkligen inte stänga den igen. Sååå.. Jag målar! Och tavlorna trängs på tavel-listerna. tihi. Fast det roligaste av allt är att jag börjar få beställningar! DET mår själen bra av - att människor vill ha mina alster i sina hem!! :o)

Så här kommer mina sista tillskott - några gamla har jag gjort om, och de nya är helt... ja, nya! :o)
Enjoy!

"Smoking sax"

"Odjur i blåsväder"

"Mobila hem"

"Stolt"

"Veronica goes crazy"

"Odjuren part II"

"Puman"

Japp, det var det.. för nu i allafall :o)
Må gott! 


3 kommentarer:

  1. Odjuren ÄR ju favoriter! I blåsväder eller ej! MoP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt kul att du tycker det!! Snart hänger odjuren på din vägg :-)

      Radera