Populära inlägg

tisdag 12 juli 2011

Fotografiska Hang-up´s

När jag går igenom mina foton från de resor jag gjort så finner jag massor med kort på skyltar (!) av alla de slag.. och djur!
Det ska tydligen vara vanligt med "hang-up´s" när det gäller fotografering - och jag har definitvivt dessa som mina hang-up´s.
Borde egentligen inte vara förvånad för jag har en kompis som nästan bara fotograferar lastbilar, en annan har skog och natur som sin grej och en tredje plåtar mest skor och ätande/sovande människor :o)


Här kommer några fler kort ur min samling:
Mina småsystrar Maja & Ida vid en varningsskylt för ekorrar (Skottland)

Kusinen Kierstin & jag (harkel..) i Skottland

Försommaren 2011 åkte jag med barndomsvännerna Ullis & Kattis till Milano. Här är en skojjig (?) italiensk skylt.. 

Det här är ju varken en skylt eller ett djur - men fint kort ändå.. Kattis posar vid fin liiiiten bil :o)

2 kommentarer:

  1. Skojigt att se same-flickan jag hört talas om. Så fin! Mamman

    SvaraRadera
  2. Men vart är varningsskylten på uttern?! hihi

    SvaraRadera