Populära inlägg

måndag 14 maj 2012

Mina bilder på Fotografiska!

För några dagar sedan så annonserade Fotografiska på Facebook om att de skulle anordna en "Instawalk" i centrala Stockholm. Det hela var gratis och det enda som behövdes var att man hade en iPhone/android telefon, så man kunde ladda ner gratis-foto-appen "Instagram". Under en gemensam promenad från Gamla Stan till Fotografiska skulle man ta en massa kort med mobilen (i Instagram) och skicka dem till Fotografiska. När vi kom fram skulle man presentera de bästa bilderna. Jag tyckte självklart att det här lät superkul - så jag bokade en plats! :o)

Så igår vandrade jag runt i min egen lilla värld med mobilen i högsta hugg - liksom ca 70 andra glada amatörer. Vi måste ha sett bra roliga ut! Haha! Men det var hur kul som helst, och när vi kom fram till Fotografiska blev vi bjudna på champagne och en massa bilder från våra mobiler prydde väggarna! På EN timme hade vi laddat ner drygt 3.100 bilder!! :o)

Och några av mina fick komma med på väggarna! Jag behöver nog inte ens berätta hur stolt och taggad jag blev av det.. tihi..

Här är några av mina bilder:
Enjoy!



 

  

Och avslutningsvis visar jag hur visningen blev :o)

Må gott! :o)

1 kommentar:

  1. Så roligt! Fina bilder. Första superbra! Och gula tulpaner! Efter lite funderande ( först trodde jag skyddshjälm)

    SvaraRadera