Populära inlägg

torsdag 21 maj 2015

Från och med nu ska jag bli bättre!

Vet inte riktigt när polletten ramlade ner, för ett par veckor sedan kanske. Polletten som handlar om att jag måste bli en bättre chef till mig själv. Som företagare behöver man vara sin egen "sätta-eld-i-baken", "ge en spark i röven" och "ta tag i det här NU". Inte alltid lätt och definitivt inte alltid roligt. Och när polletten ramlade ner gjorde det fan ont! Så där ont som när man slår i tån i en tröskel. Ni vet.

Så från och med nu ska jag bli bättre! Jag googlar febrilt på peppande citat samtidigt som nya, galna art prints tar form i mitt kreativa huvud. Känns fint, men det måste ju ner på papper också. Ja, det var ju just det. Joråsatt! 

 Peppig print från Pinterest.. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar